Загальний контроль якості




"Загальний контроль якості" в рамках всієї організації Camozzi висловлює сильну зацікавленість в постійному підвищенні якості та виробничих показників, які відповідатимуть або перевершуватимуть очікування замовника.

По суті, "Загальний контроль якості" (TQM) є методом контролю, що забезпечує довготривалий успіх.

"Загальний контроль якості" (TQM) розглядає загальні міри по забезпеченню якості, якими користується компанія, включаючи управління якісним проектуванням і розробкою, контролем та збереженням якості, підвищенням і гарантією якості.

"Загальний контроль якості" (TQM) враховує всі показники якості на всіх рівнях і вимагає участі всіх співробітників компанії. В результаті "Загального контролю якості" (TQM) Групи Camozzi всі члени нашої організації беруть участь в удосконаленні процесів, продукції, послуг і середовища, в якому вони працюють.

Ключовою концепцією реалізації "Загального контролю якості" (TQM) є ряд методів управління, що допомагають підвищити якість та продуктивність: 

• зосередитися на задоволенні потреб замовника; 
• поставити постійну мету вдосконалення продукції та послуг;
• зрівняти бар’єри між різними службами компанії;
• постійно та безперервно удосконалювати кожен процес планування виробництва і послуг;
• організувати навчання на робочому місці;
• ввести потужну програму освіти і самоосвіти кожного співробітника; 
• виключити відходи і втрату продуктивності.